2014. február 3., hétfő

Cytica








A karkötőnek története van. Az elmúlt 2 évben nem fűztem, inkább varrtam meg kötöttem, így van mit bepótolnom a blogok nézegetése terén. Annak idején lementettem egy képet Christine Marie Nougeretől, de csak úgy megállapítottam hogy szép, fantasztikus,
egyszer nekem is kéne ilyet csinálnom, de annyira azért nem mozgatta meg a fantáziám. Igen ám, de Amynél járva megláttam "aztabizonyoskékkarkötőt", és akkor viszont meglódult a fantáziám.
Nem én lennék, ha nem rawban gondolkodtam volna, ráadásul 15-ösben hogy olyan kis finom legyen. Az elemek összekapcsolását viszont Szikatinál láttam. Szóval egy kicsi innen, egy kicsi onnan :-).
Köszönöm lányok az inspirációt.

 Cecilyhez akartam valami elegáns de masszív láncot csinálni, mert a medál maga nem egy könnyű darab. Próbáltam 15-ös gyöngyből horgolni 6 szemest de nem tetszett. Gondolkodtam a kumihimón de még sosem csináltam, egyenlőre nem is tervezem. Hiába no tudtam én hogy a végzetem az lesz, hogy 15-ösből kell egy raw lánc neki... mert mazohista vagyok :-D
és mert Cecily ezt igazán megérdemli.



7 megjegyzés:

  1. :) ahogy mondod draga kis mazohista Cecily megerdemli a 15 os lancot ..ALOMSZEP lett a kari is meg a lanc is..

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a karkötő is, a nyakék is! Emberfeletti munkát végeztél, az tuti!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus lett mindkettő! Annyira könnyed mindkét raw munkád 15-ös gyönggyel, nem győzöm csodálni őket. Gyönyörűek, a kitartásodhoz pedig elismerésem.

    VálaszTörlés
  4. Nem csak Cecily lánca miatt vagy mazohista...ez a fantasztikus karkötő sem öt perc alatt készült...de hogy együtt varázslatosak...az biztos! GRATULÁLOK!

    VálaszTörlés
  5. Elállt a lélekzetem...csodaszép! Te vagy az új RAW királynő!

    VálaszTörlés
  6. Hát újra csodálatos dolgokat alkottál. Már nem is lepődöm meg. Újra és újra megnézem a blogodat, hogy gyönyörködjem az újabb és újabb műveidben, mert ez már művészet.

    VálaszTörlés