2013. november 14., csütörtök

Makrancos hölgy











17 megjegyzés:

  1. Csodaszép! Hatalmas munka lehetett, de fantasztikus ékszerek születtek. Örülök, hogy ismét fűzöl! :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :-) végre megjött az ihlet.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! Nem csak azért, mert aprólékos, munkás darab, de különleges is!

    VálaszTörlés
  4. Éppen a napokban gondoltam rád, hogy jól vagy-e, mert rég nem írtál. De nagyon örülök, hogy itt vagy és micsoda gyönyörűséggel:) Egyedi darab, öltöztet:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm nagyon kedvesek vagytok! Igen öltöztetett, a premier már megvolt :-)

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikusan szép alkotással tértél vissza...nagyon örülök Neked...remélem sűrűbben "találkozunk". Gratulálok ehhez a gyönyörű munkához!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen. Biztosan találkozunk, már készül a következő ... Már csak el kéne jutnom hozzátok.

    VálaszTörlés
  8. Jajjjjjjj, de jó hogy itt vagy, nemrég gondoltam rád, vajon mi lehet veled!!! Nagyon megörültem mikor megláttam ezt a gyönyörűséget, akkor ezek szerint minden rendben van!! Csodaszép!!!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen! Igen minden rendben, reméljük így is marad.

    VálaszTörlés
  10. Hu dejo ,hogy megint itt vagy es micsoda fergeteges szepseggel leptel meg minket!!!
    NAgyon orulok,hogy rendben vagy

    VálaszTörlés
  11. Édes, drága Ciciri! Micsoda gyönyörűséggel tértél vissza hozzánk! Nagyon örülök neked! Saját tervezésű ez a szépséges szett?

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen Gabi! A közepe boreál, azt fűztem bele egy 8-as raw négyzetbe. Utána csak a középső sorba és a szélére közé fűztem egy-egy 11-es kását. Ezt így együtt még nem láttam máshol, de ez nem jelenti azt hogy más nem is csinálta még meg :-)

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Újra itt!! :-))
    Fantasztikusan szépséges ékszer!! :-)

    VálaszTörlés